Ett stort jävla finger.

Va så taggad på att rulla till skolan idag, jag går upp och duschar, fixar lite men kan verkligen inte undgå denna smärta, även fast den bara känns lite grann så är den så grymt störande så jag vet inte vad jag ska göra. Drack en del vatten och svalde en ipren så nu känns det bättre, har även ringt sjukhuset igen så dom ringer upp mig vid 13 tiden. Imorse när jag loggade in på mejlen hade jag iallafall fått mina inloggningsuppgifter till körskolan, så nu har jag lite koll på det iallafall. Hoppas för gudskull att jag inte kommer ha ont när jag åker dit alltså. 
 
Så det blir en ligga i sängen dag till, ska se om jag kan få några starkare piller utskrivna tills dom har fått bort den här skiten. Jag orkar verkligen inte missa mer eller ligga still mer!! Asså ni tror säkert att jag bara skiter i skolan men när jag ska göra något på helgen så måste jag verkligen se till att ta en massa verktabeletter och kolla en massa saker för att ens gå ut, jävla handikapp är vad det är. 
 
Igår kom iallafall Patrik hem med pommes och vitlöksås till mig till lunch. Asså favoriten ♥

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D

2014-09-16 @ 18:35:59
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback