Eyyo!

Sitter i skolan så tänkte slänga upp lite bilder och säga vad jag och Patrik har gjort under den senaste veckan, hehehe. Förra veckan så var vi hos Patrik, från torsdag till söndag, vi myste och gjorde våfflor. På fredagen tror jag vi va ute och lallade på natten, Patrik testade nya handbromsen lite och de va väl mest de. På lördagen så.. har jag för mig att jag, malte, sam, patrik och jack va hemma och kollade på skräckfilm, de va gos. Sen vart det fan en sjukt rolig natt ute hehe.. men de e hemlis. Jack skyddade orten och vi sprängde en bil. Juste, besiktade Patrik pappas bil, hmm.. jag rekondade hela bmwn
 
Ehhm, de är väl typ det. Gosigos. Här kommere bilder då.









Kommentarer
Postat av: Weedalice

Aa det var faan roligt i helgen <3

2015-04-01 @ 17:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback