Heeyyo.

Helgen dååå, har varit på två bilträffar! På fredagen var jag med Nicki, Marcus, Jocke, Oscar och Robin i kungens kurva, första träffen jag körde sjäv till, jag och nicki kan klara allt. Där var det en rätt liten träff i garaget vid citygross, mycket fina bilar dock man kunde glo på. Sen så åkte vi till rakan där några volvos och andra bilar raceade, vi körde ett mot Robin och vilka vann dååå, joooo vi med 940:in och vi hade tre pers i bilen, då Malte och Patrik kom hahaha de va sån skön känsla. Malte och Patrik svetsade på japsdämpen på volvon så den vart gryym. 
 
På lördagen så åkte jag och Patrik på förmiddagen och köpte munkar på dunkin donuts och åkte sedan hem och spelade cs med grabbsen, när klockan var runt fyra så hoppade jag och Patrik in i duschen, sen fixade lite och sen hämtade vi 940:in och åkte till Arningeträffen där man fick se sig en massa luder. Usss. Men träffade iaf Linda och Veronica en snabbis. Vi åkte dit rätt många från värmdö, Nicki, jag, Patrik, Sam, Malte, Marcus, Nils, Erika, Jocke, Oscar, Jack, och några till. Vi hade fan riktigt roooligt, wwoohu. Sen så drog vi en nacka donk då jag fick se en äcklig möglig hora som vi alla hoppas tar livet av sig hahahah. 
 
Usch det är så jävla jobbigt just nu, denna helg har jag fått höra så jävla mycket skit från andra. Jag är ny i denna grupp kan man säga, och alla hoppar på mig bara. Är det bara för jag är snyggare? Smalare? Fattar inte.. jag har fått höra så jävla mycket skit. Alltså alla dessa männsikor borde fan inte få leva på denna jord. Äckligt hur mycket skitsnackare det finns, jag har lixom inte gjort något, jag finns bara. Därför man försöker undvika dessa shady bitches och umgås med killarna ist ♥
 
Lite bilder daaaaa... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback