Ny vecka, nya hat.

Igår, söndag så vaknade jag och Patrik hemma hos honom, käkade frulle och åkte till mig en snabbis och hämtade lite saker, sen åkte vi till djurö och grillade med mamma och owe, åååh så mycket gott vi åt alltsååå!! Åt så mycket att jag typ rullade runt. Sen så tog vi det lungt i solen en stund, sen åkte vi hem till mig. 
 
Spelade cs med Marcus, Oscar, Jocke och Jack. Det gick upp och ner, jag va så jävla känslorubbad så jag bölade väl typ var femte minut, och sen fick jag ett meddelande igen som sa massa saker som inte var sanna. Aja nvm, sen när alla drog så kollade jag och Patrik på welcome to sweden och sen så somnade vi rätt sent. Så gos att alltid somna i hans armar omg.
 
Idag är det måndag igen woooohoo, fyfan en ny vecka framför mig. Måste se till att allt skit inte suger ur mig min energi, usch så ledsen och arg jag är. Idag ska jag iallafall till doktorn och kolla hur det stod till med mitt hjärta så det blir ju spännande. Nu måste jag käka nått, sen kanske det blir cs eller något. 





Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-04-20 @ 13:11:35
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback