Påskafton.

På påskafton så åkte jag och Patrik runt och virrade en stund på förmiddagen, letade efter lite saker i sista sekund och fick faktiskt ihop allting, tillochmed ett par nya tights till mig, hitta på barnavdelningen, sjukt att jag kan ha på mig ett plagg i storleken 158/164 haha, smal eller vadå?! Så var iallafall hos Karolina och Robin kl två för att äta påsklunch, fick en jävla massa godis samt pengar och de va gos med elli och emil. Jag hade med mig ett ägg med lite smått och gott, mina watermarbled eggs och lite trisslotter, fjädrar, godis, gosedjur osv.
 
Efter att vi varit där så åkte vi hem till Patrik och åt påskmiddag vid 18 tiden, de va sååå gott de med. Sen hämtade vi Malte, träffade Sam, Douglas, Jack och Eddie(?). MMmhm, och då busade vi lite, sen så minns jag inte vad vi gjorde. Typ åkte hem tror jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback