Seeeg

Jag har blivit så jävulskt förkyld, så jag sitter här hemma och läser häftet till nationella proven i svenska som vi har imorgon. Fyfan va otagg, så börjar vi as tidigt och jag är cp sjuk. Usch usch! Denna helg gick lika fort som alla andra, påsklovet också för den delen. I fredags så var vi ute på natten som vanligt, på lördagen åkte jag sam malte patrik och jack upp till falun och kollade runt på burnout träffen. De va fan sjukt kul ju, mycket bilar som brände gummi och riktigt mycket sköna männsikor. 
 
Vi åkte hem samma dag och kom hem typ halv 3 på natten, vaknade upp hos Patrik på söndagen av att de borrades, käkade frulle och låg i sängen till typ 16 då vi åkte och köpte energidricka, micromat, och annat smått och gått, åkte sen hem till mig och satte oss vid datorerna och spelade bf3 och cs, gick och la oss halv två inatt och jag vaknade för typ två timmar sedan, kan typ inte andas. Skulle försöka ladda över bilder från macen till externa hårddisken men det går verkligen inte, får damp. Så nu blir det cs, sen ska jag slänga ihop någon mat. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback