BALLT

Helgen har gått fort förbi som alltid, i fredags körde vi ju hem 940:in. Sen så va vi ute halva natten typ, gjorde inge spec. Åkte och kramades med Sofie och sen åkte vi hem typ.. kom ändå hem rätt tidigt. På lördagen fick vi en idé om att ta en roadtrip upp till uppsala och köpa en bil till mig som jag kan ha över lovet hahaha, jag körde upp med Patrik brevid och körde hela vägen hem själv (mycket stolt) pga första gången jag kör så långt, och ensam också. De vart en råful Audi80 som jag ska glida i denna vecka sen ska den få dö moahaha.
 
Så på lördagen tog vi hem den, lackade om den lite och sen åkte vi och åt plankstek med Patriks mamma och pappa på en resturang nere i orminge vid björknäs. Och sen åkte vi ut med rally audin och gasade runt hela kvällen med Malte och Sam, samt Erik och Madde, körde offroad mkt och de va fan en rolig kväll weehuu. På söndagen så letade vi efter BMW nycklarna ca halva dagen och sen hittade vi dom.... 
 
..Då åkte vi hem och lackade audin lite till så den är as cool nu som ni ser under, och så köpte vi lite roligt på biltema haha och fixade det och sen åkte vi hem till mig och hämtade lite saker för vi ska antagligen vara hos Patrik hela veckan då jag har sportlov och har lite närmre utåt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback