Unwritten story.

Ojojojojoj vad tiden går fort och när blir det sommar egentligen? Det har regnat i flera dagar nu och det har varit sommarvärme max tre dagar detta år, blir rätt deprimerat tillslut. Men veckan gick iallafall och jag mådde bättre på tisdagen så jag jobbade 15-20:15 och samma på onsdagen, och på torsdagen 9-15. Sjukt kul har jag iaf på jobbet, allt börjar nu sakta falla in i ordning.
 
Sen vart det fredag, midsommar. Var ute på djurö med familjen och drack nubbar och åt sill. Hade planerat en sjukt rolig kväll som istället förvandlades till en mardröm, men det pallar jag inte prata om. Jag är iallafall glad över att allt var bra till en början. Idag lördag har jag och Patrik köpt pizza, köpt ingredienser till negerbollar, bakat negerbollar på 500g smör vilket betyder EN JÄVLA MASSA. Men så värt, så goooda. Sen spelat dator hela kvällen, fram till nu. Kanske är dags att lägga sig ner en stund nu, puh. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback