De va måndag igår.

Som rubriken säger så va det måndag igår, gled ur sängen vid 06:30 och senare tog bussen mot skolan för woohoo en helt världelös skoldag. Men efter den så hämtade Douglas mig i skolan med subban och vi drog och han käkade på bk i årsta, sen så åkte vi till dellan och fikade. Efter det träffade vi Malte en stund och sen så kom douglas på att han skulle till rödastjärnan så vi åkte in dit och köpte lite saker till hans gun. 
 
Sen så åkte vi till Patrik som tvättade bilen i gustavsberg, och då hoppa jag in i hans bil och vi gasade mot sköndal för att ta ut min nya tjocktröja woohoo, den va as snygg, lucktade gott och satt rätt så bra alltså. Och sen letade vi jeans i forum med det gick inge bra som vanligt så vart arg, köpte sallad på vägen hem och åt det när vi kom hem. Sen duschade jag, kollade farmen och sen sov. Skön dag bre. Trött på allt drama även..... 
 
Nu sitter jag i skolan, ska ha möte vid 14, till doktorn vid 15 och sen åka till hammarby för att köpa nya airmax, så jävlasnyggaaawoohoobree. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback