Gos söndag.+måndag

Igår var det söndag igen, saaatana vad fort det går!! Men iallafall så vaknade jag vid 08 igår det var riktigt skönt efter som att jag somnade rätt tidigt kvällen innan och kände mig riktigt utvilad så jag väckte Patrik, och vi duschade och chillade lite, sen så åkte vi till fjärilshuset i solna och va i "fjärilsburen" där de flög runt en massa lösa fjärilar, sen så kollade vi på en föreläsning om hajarna de har där, ett akvarium med typ 992449204902+424920 liter vatten, sjukt stort och coolt, vi käkade lunch där, köpte nagelstickers och vattenballonger heheh! Det var supermysigt. 
 
Efter det så åkte vi till Karolina och Robin, lekte lite med elli och ballongerna wooaoow, och sen så åkte vi därifrån vid typ 18 tiden, köpte donken och åkte hem och käkade samtidigt som vi kollade på farmen, sen så kollade på wallander, och sen sov. 
 
Idag är det måndag, blä. Känner mig dålig idag, så har beställt lite saker från nätet, känns bättre nu. Ska försöka kontakta alla mina lärare om shit och sen så kanske jag drar ut och tränar lite, har inte hunnit kolla ut idag än. haha toobad.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback