Im not fine.

Åkte ju ner till jönköping igår, käkade god kyckling med risotto på vägen ner, typ vid vättern. Vi lyssnade på musik och ba chillade ner och köpte en airsoft picka som verkar awesome. Sen så körde jag typ hela vägen hem medans Patrik sov, kom hem vid 23 tiden typ, södralänken var avstängd också så de va ju lite småkämpigt. Mest jobbigt. Rödlysen och skit när man ba vill hem.
 
Idag så har jag bara vaknat, kollat på första avsnittet av "under samma tak" som finns på SVTplay, blir så jävla arg på ungdomarna, speciellt rosanna så äcklig och ful. Tycker synd om de gamla men men haha! Idag så händer typ ingenting somvanligt. Min mage kurrar som satan så ska kolla om jag hittar något gott i kylen. Annars så ba wowowo, bilder från igår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback