Mjaarå Bubben.

Igår så va de onsdag och jag var hemma från skolan, jag var deppig, men Douglas ville träffas så träffade honom, han åt sushi och sen så kom Malte också, alltså så fina boys. Väldigt snälla faktiskt, gör mig glad lix. Men sen gled syrran förbi och skulle hämta Elvira på dagis så då åkte jag med, sen köpte jag en happymeal, åkte med hem till Karolina och mös lite där, pysslade med Elvira osv. Sen så åkte vi till Daniel min bror och skulle hämta katten som de parat, Daniel har köpt en ny katt haha as söt. Sen så åkte vi hem och jag tog bmwn som stog på värmdö och mötte upp Patrik. 
 
Idag baa wowowo, sol och jag gick upp vid 06:30 as usual och kände mig gladare, åkte till skolan och när den var slut (vid12) så hämtade pappa mig, vi åkte till stan och köpte ny tomyum pasta och massa små redbull shots sen var vi och kollade hos två tatuerare, priset för min nästa tattoo som jag inte kan vänta på att få göra alltså, så överväger nog kanske ett ställe i hökarängen hehehe så taggad på ny tagg!! 
 
Sen så åkte vi till farsta, fick med mig mer lösögonfransar, nagellacksborttagning, ögonbrynspennor i ett masstal pga de tar slut hela tiden, örhängen, solglajjor, och as fina toffsisar ju! Sen så gick vi in på systemet och jag hittade en ny smak på x-ide, nämligen rasberry, verkas supergod. De va väl typ dagen, nu ser jag att min älskling har slutat så väntar på att han ska komma hem så kan jag pussa på honom. Hehe beställde även nyss en ny tjocktröja till på nätet!! Så taggad på sommaren nu, kommer nog bli awesome!! 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åhhh lösögonfransar <3 *O*

2015-03-18 @ 21:13:28
URL: http://nouw.com/Demondoll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback