Pangpang.

Idaag så var jag hemma pga hatar allt. Så jag har tvättat och färgat ögonbrynen så jag är ready to fucking rock, nä men jag satte och sminkade mig och är fan jävligt nöjd med sminket idag, nu är det bara kläderna som ska krångla. MEN efter som att vi ska åka till jönköping när Patrik kommer så lär jag ju ta något skönt bara! De blir awesome, vi ska ner till Jönköping för Patrik ska köpa en airsoft picka till, och jag hänger väl bara på. 
 
I helgen ska dom tydligen spela, Douglas, Malte, Sam, Jack, Erik, Madde och Patrik, är lite osäker på att va med efter som att Patrik vill va utan mig och ha sina egna aktiviteter så vet inte, antar att de kommer tvinga med mig ändå. Jag har ju trots allt fått en airsoft tröja. Vi får se hur det blir, så de va väl det jag skulle säga tjaarå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback