Skönt somfaan.

Gick ut med pappa ca 11:30, gick ääända till farsta från sköndal där jag bor bree! Så käkade vi sallad, jag cesarsallad och pappa räksallad, riktigt gott! Sen så gick vi upp och kollade på dom as cepe snygga skorna jag kollade in förra veckan, och jag fick dom. Ett par höga vita "attitude" sneakers men inbyggd klack, ska jag ha till mina långa svarta strumpor och den långa tjcoktröjan jag fick av Patrik häromdagen, så jävla snyyyggt. 
 
Sen gick vi tillbaka, vi gick förbi cetrum och hämtade ut paket och sen så handlade vi middag och nu ligger jag i sängen, ska hälla upp ett glas med jordgubbsjuice och käka färska jordgubbar och sen när Patrik kommer ska vi ut och träna ev. Woopwoop. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback