Sunshine.

Igår efter att jag hade varit hos doktorn hämtade pappa mig och vi åkte hem, sen kom Patrik och då åkte vi typ direkt, åkte till citygross i länna och letade hershey's cookies and cream men de fann ingen där. Och sen så åkte vi och köpte skor till mig, ett par lila airmax, de är fucking jävla as coola ass, och sköna. Efter det åkte vi till maxi i nacka men där så fanns inte chokladen heller. Så vi åkte till värmdö marknads coop och hittade den finally!!!
 
Då så åkte vi hem till Patrik och hämtade 940:in äntligen, körde runt med den, kändes så jävla skönt, avgasröret sitter fast och turboljudet fick mig gråtfärdig igen, även basen.. alltså min pärla <3 Vi åkte tillslut till värmdö marknad, jag tog bmwn och så käkade vi på thai tale och sen åkte vi heeem. Idag har Patrik tagit 940:in till jobbet och jag håller tummarna för att den går igenom besiktningen.. ååh min dröm.
 
Idag vaknade jag även sjukt deppig, larmet ringde vid 06:30 men jag kände bara hur jävla tungt huvudet var, även fast jag inte kunde somna om så låg jag och ville inte lämna sängen. Hatar det här, hatar allt. Men vem bryr sig när man behöver de vänner som säger sig finnas för en, de skiter de fullständigt i, inga vänner att ha helt enkelt. Synd. ehm... idag ska jag äta hershey's, gick ut på balkongen och såg att det stog 27 grader och de höjdes bara så nu är det säkert 30+ i solen alltså. Så jävla nice, synd bara att man inte var gladare... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback