Oouf!!

Heejsan fina läsare! Och fula.. Helgen var som alla andra. Umgicks med vänner och shit, bilträff och burnisar. Riktigt härligt, as usual! Veckan går fort typ, imorgon är det skola sen så är det helg!!! Så jävla skönt. Annars så chillar typ livet, jag har inte nämt att jag har en ny iphone6 va? Eller.. Minns inte! Aja, den är toknice som livet just nu. Peppar peppar. 

Patrik vart superglad över presenterna han fick av mig hihi, en svart tjocktröja, en ny mocca ratt med texten "Volvo R" och en as godluktande deo! Mums.. Firade honom på söndagen också, Malte och Sam var med och jag var bara allmänt trött. Mehe.. Jag har typ inget mer att säga just nu. Flummigt inlägg haha.. Hmm... Disträä. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback