Vad händer egentligen??

Heeeej vänner och ovänner haha! Igår så gjorde jag och Patrik ett stort steg i livet, vi flyttade nämligen hemifrån!! Hur sjukt är inte det då? Så igår var det kristihimelsfärdsdag och då var alla lediga, fick hjälp av pappa att flytta och sen så har jag packat upp allt och gjort det hemtrevligt hehe.. Idag så ska vi åka till IKEA och köpa skrivbord osv. Så att vi slipper ha flyttkartonger kvar lolz. 
 
Jag är iallafall supernöjd med inredningen, och så köpte vi nya sängkläder igår också. Det är en sån otrolig känsla nu, man fattar inte riktigt att det är sant. Sam, Malte och Jack kom förbi igårkväll också och vi chillade bara en stund och lekte med katten, juste.. vi fick med en katt på köpet, en pesher. Som dessutom vart pappa till sju ungar i förrgår, då min systers katt är honan. Igår så invigde vi även med att beställa hem mat från pizzerian bara 50 meter utanför och hade det supermysigt. Är så tagg på att köpa det sista och bara calm down.
 
Nu ska jag leta grejjer på ikeas hemsida och göra någon typ av lista, sen vänta på att Patrik kommer så vi kan ååka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback